Justice – Compassion – Love. Tři slova, tři hodnoty, jedno poslání – pomoc lidem v nouzi. Pokud je máte v srdci, chtěli byste jim věnovat svou energii, a nechybí Vám níže popsané dovednosti, pak neváhejte, a staňte se součástí týmu ADRA.
Popis pozice / Náplň práce
- vedení týmu 4 lidí
- zpracování komunikační strategie organizace a její realizace
- vytváření ročního plánu fundraisingu a koordinace hlavních fundraisingových aktivit organizace
- plánování mediálních kampaní
- prezentace organizace na veřejnosti, vedení a kontrola PR aktivit
- koordinace přípravy tiskových a výročních zpráv, PR podkladů apod.
- rozvoj webu a efektivní komunikace organizace přes sociální sítě
Kvalifikace a předpoklady
- VŠ vzdělání, min. 2 roky praxe na obdobné pozici
- výborné organizační, manažerské a komunikační dovednosti
- rozvinuté strategické myšlení a orientace na výsledek
- schopnost aktivně navazovat a udržovat profesní kontakty
- zkušenosti se sestavováním a kontrolou čerpání rozpočtů
- znalost CRM systémů a on-line marketingových nástrojů výhodou
- zkušenosti s koordinací mediálních kampaní
- komunikativní znalost angličtiny (min. B2)
Na co se u nás můžete těšit?
- skvěle sehraný tým, prostor pro samostatnost a vlastní nápady
- zajímavé mediální a fundraisingové kampaně
- komunikaci se zajímavými osobnostmi v češtině, někdy i v angličtině
- pracovní poměr na plný úvazek
- nástupní plat 35.000-38.000 Kč měsíčně
- možnost zahraničních pracovní cest
- nástup možný ihned nebo dle domluvy
ADRA Vám poskytne prostor pro dlouhodobý rozvoj a máme i zajímavé zaměstnanecké benefity. Například flexibilní pracovní dobu, home office, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dní dovolené, Sick Days, 13. plat, MultiSport kartu a další.
Naše práce je jedinečná. Denně ovlivňujeme budoucnost tisíců dětí a lidí, kteří se ocitli v nouzi. Připojte se k nám.
Své strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte na adresu kamil.kreutziger@adra.cz do 11. dubna 2022. A nezapomeňte prosím na motivační dopisy, zajímáte nás.